Przejdź do głównej zawartości

Geek Workshop. Moda z Szepczącego Lasu. Świecą w ciemności!


W moim ostatnim wpisie wspominałam, że jest sporo planów i pomysłów na kolejne koszulki. Tym razem z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka zrobiłam koszulki z motywem zaczerpniętym z książki o Tappim, który mieszka w Szepczącym Lesie.

Jak powstawały. Używałam tych samych co ostatnio farb do tkanin, a ponieważ mam tylko kilka podstawowych kolorów musiałam je mieszać do uzyskania innych odcieni - dzięki temu koszulki są na swój sposób niepowtarzalne, bo ciężko jest uzyskać dwa razy ten sam kolor przy mieszaniu farb.
Najfajniejsze są elementy świecące w ciemności. Przy pierwszej świecą białe fragmenty żagla, a przy drugiej białe części na rękawach (niestety aparat nie ogarnia i nie mogę pokazać tego na zdjęciach ;/).

Koszulki są prezentem dla synów autora wspomnianej książki - Marcina Mortki.

Koszulka pierwsza - dla Wojtka.






Koszulka numer dwa - dla Michała.






W trakcie tworzenia powyższych projektów Lil zażyczyła sobie bluzkę z Chichotkiem - mały renifer będący przyjacielem wikinga Tappiego. W ten sposób powstały dwie takie koszulki - jedna dla Lil druga dla samego autora.

Wczoraj na WTK Marcin podpisywał swoje książki.
Kto był, ten widział. Kogo nie było, przy okazji, zapraszam na fanpage do obejrzenia galerii zdjęć z tego spotkania

Marcin Mortka oraz Liliana na Warszawskich targach książki
Oczywiście kolejne koszulki w trakcie produkcji. Druga część na Dzień dziecka oraz specjalistyczne zamówienie Cavy.


Znajdź nas na Facebook'u.



Komentarze

  1. Jakby ktoś pytał o pranie...
    Pierwszy wzór zrobiłam najpierw na swojej bluzce i wrzuciłam do automatu. Bluzce nic się nie stało ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Prosimy o podpisywanie się w komentarzach. Anonimowe komentarze będą likwidowane ;)

Popularne posty z tego bloga

Fabryka Wkurw, czyli siedem grzechów głównych Fabryki Słów

Destiny [recenzja]

Zajdle 2014